ورزش

وارث شماره دل‌پیرو تا ۲۰۲۹ تمدید کرد

وارث شماره دل‌پیرو تا ۲۰۲۹ تمدید کرد

کنان ییلدیز تمدید قرارداد با یوونتوس را پذیرفت و خود را تا تابستان ۲۰۲۹ به بیانکونری متعهد کرد. بانوی پیر همچنین تأیید کرده که ستاره ۱۹ ساله ترکیه‌ای پیراهن شماره ۱۰ را که قبلاً توسط افرادی مانند الساندرو دل‌پیرو، روبرتو باجو و میشل پلاتینی پوشیده شده بود، بر تن خواهند کرد.

ییلدیز در قرارداد قبلی خود نیز تا سال ۲۰۲۸ به یووه متعهد بود ولی باشگاه به خاطر عملکردهای درخشانی که این جوان در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ داشت به او با بهبود شرایط شخصی قراردادش پاداش داده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ییلدیز بدون احتساب پاداش، اکنون حقوق پایه‌ای در حدود ۱ میلیون یورو در هر فصل دریافت خواهد کرد، یعنی بیش از سه برابر دستمزد قبلی‌اش که طبق گزارش‌ها حدود ۳۰۰۰۰۰ یورو در سال بوده است.

در بیانیه باشگاه آمده است: «یوونتوس با خوشحالی اعلام می‌کند که کنان ییلدیز اقامت خود را در تورین تا ژوئن ۲۰۲۹ تمدید کرده است و از این فصل به بعد پیراهن شماره ۱۰ این باشگاه را بر تن خواهد کرد. ییلدیز که از پدر ترک و مادر آلمانی در آلمان به دنیا آمد و بزرگ شد و ملیت پدرش را انتخاب کرد، از ۷ سالگی از رده‌های جوانان بایرن مونیخ عبور کرد و برای یک دهه در کنار غول‌های آلمانی ماند. او به عنوان یک استعداد جوان با چشم‌اندازهای بزرگ، در سال ۲۰۲۲ به بیانکونری پیوست و با تیم زیر ۱۹ ساله‌ها شروع کرد و در مجموع ۱۵ گل در ۳۷ بازی به ثمر رساند و وارد تیم بزرگسالان شد.»

بیشتر بخوانید: اسطوره‌ها در کنار یکدیگر/ حرکت جالب آدیداس برای معرفی کیت سوم باشگاه‌ها +تصاویر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا